środa, 20 lutego 2019

Indyjska inspiracja

Dziś coś, co wpadło mi do głowy naprędce – inspirowane indyjską kuchnią.

Wykorzystałam:
- kilogram piersi kurczaka
- dwie duże cebule
- dużą pietruszkę
- trochę przecieru pomidorowego
- ząbek czosnku
- kawałek świeżego imbiru
- jogurt naturalny
- olej
- przyprawy: garam masalę, kurkumę, chili, słodką paprykę, curry i sól

Kurczaka pokroiłam w kostkę, posoliłam, podsmażyłam na złoto. Na drugiej patelni zeszkliłam pokrojone w kosteczkę cebule razem z przyprawami (oprócz masali). Połączyłam to i podduszałam. Na patelnię, na której poprzednio robiłam cebulę, wlałam trochę wody, dodałam dwie-trzy łyżeczki przecieru i wrzuciłam drobno pokrojoną pietruszkę oraz posiekany czosnek, dusiłam. Gdy pietruszka była półmiękka – dodałam jogurt, a potem wszystko wlałam do kurczaka.
Na koniec dorzuciłam drobniuteńko posiekany imbir oraz masalę.
Podawane to było z ryżem:).

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze